cum cumpar si comand

Comanda și Livrarea

 

Comanda minimă este de 50 lei (exclusiv taxe de curierat/poștă).


1. Cum se plasează comanda

Pentru cumpărarea produselor de pe site-ul nostru, puteți apela la comanda online sau prin email la shop@sideris.ro.

Dacă doriți să comandați prin telefon la 0744 823261, vă așteptăm de luni până vineri (cu excepția sărbătorilor legale și perioadelor de vacanță anunțate pe site), între orele 9.00 - 17.00. Comenzile plasate online sunt recomandabile, întrucât prezintă o mai mare acuratețe și se efectuează rapid, fără să fie necesar să vă creați un cont. Crearea unui cont este utilă dacă doriți să vă alcătuiți o listă de dorințe, să scrieți impresii despre produsele utilizate sau să finalizați mai rapid procesul de cumpărare.

 

IMPORTANT: Pentru că avem o gamă foarte bogată de produse, provenite de la mai mulți furnizori, nu toate sunt pe stoc în același timp. Dacă doriți mai multe produse, dar nu toate sunt disponibile, plasați comanda online cu cele disponibile și menționați-le și pe cele lipsă la rubrica de Comentarii la comandă. Noi vă vom anunța prin e-mail sau telefon când le primim și pe acestea din urmă, astfel încât să vă expediem toată comanda deodată.

Livrarea se face prin intermediul partenerului nostru, SC Orchidea Blu Eurotrade SRL, al cărui afiliat suntem.

 

 

2. Cum Expediem

COMENZILE CU LIVRARE PRIN CURIER (RECOMANDATE) SE EXPEDIAZĂ în aceeași zi lucrătoare dacă au fost plasate pe site până la orele 13.00 și dacă toate produsele sunt disponibile. Comenzile plasate după această oră se vor expedia prin curier în următoarea zi lucrătoare. Evident, dacă se întâmplă ca ridicarea pachetelor de către curier să se efectueze mai târziu, vom procesa și expedia și comenzile primite după orele 13.00. 
VEȚI PRIMI UN MAIL GENERAT AUTOMAT DE PROGRAM ÎN ZIUA CÂND EXPEDIEM COMANDA.

COMENZILE CU LIVRARE PRIN POȘTĂ SE EXPEDIAZĂ în prima parte a zilei, în general în zilele de LUNI, MIERCURI și VINERI. În orice caz, veți putea ridica pachetul în maximum 6 zile lucrătoare din momentul plasării pe site a comenzii.
VEȚI PRIMI UN MAIL GENERAT AUTOMAT DE PROGRAM ÎN ZIUA CÂND EXPEDIEM COMANDA.
Pentru produse sensibile la căldură mare sau frig puternic, cum sunt apele florale, uleiurile puternic oxidative, produsele fabricate manual, precum și pentru produse ambalate în sticlă, recomandăm livrarea prin curier rapid. Nu putem fi făcuți răspunzători pentru turtiri/spargeri de recipiente sau degradarea calității produselor din cauza transportului cu poșta.

 

 

3. Termene și Costuri de Livrare

3.1. CURIER RAPID

Prin curier rapid în a 2-a zi lucrătoare de la confirmarea automată a comenzii, dacă toate produsele comandate sunt pe stoc. Dacă doriți livrare sâmbăta, vă rugăm să specificați acest lucru la secțiunea de Comentarii.

Tarife:

  • gratuit, dacă valoarea comenzii depășește 159 lei
  • 13 lei, dacă valoarea comenzii nu depășește 159 lei

Dacă ați comandat peste 159 lei, dar doriți totuși expedierea prin Poștă, specificați acest lucru la rubrica de Comentarii înainte de a finaliza comanda.

!!! Clienții din Timișoara trebuie să plaseze comanda online și au posibilitatea de a ridica produsele comandate de la magazinul nostru partener, Lady Bio, aflat pe str. Emanoil Ungureanu, nr. 6 (zona P-ța Unirii, paralelă cu str. Vasile Alecsandri).

IMPORTANT:
- Sideris Shop nu vă taxează pentru kilogramele suplimentare în cazul în care coletele depășesc greutatea de 1 kilogram!
- Dacă aveți anumite zile sau intervale orare preferate de livrare, vă rugăm să le treceți la câmpul Comentariul pentru această comandă, iar noi le vom menționa pe colet.
- Dacă la livrare coletul prezintă semne de lovire, turtire, umezeală sau alte urme care denotă o manipulare defectuoasă, solicitați agentului curier întocmirea unui proces-verbal în care să fie constatate pagubele generate la transport produselor din colet.

3.2. POȘTA ROMÂNĂ

Tarif: 13 lei, dacă valoarea comenzii este mai mică de 159 lei, gratuit dacă valoarea comenzii depășește suma de 159 lei.

Veți primi - atenție, nu întotdeauna! - un aviz că a sosit coletul la oficiul poștal de care aparține adresa de livrare introdusă și veți plăti pachetul la ridicarea lui de la acest oficiu postal. CHIAR DACĂ NU PRIMIȚI AVIZUL ÎN CUTIA POȘTALĂ, vă recomandăm să verificați la Oficiul Poștal primirea coletului în termen de 3-5 zile lucrătoare calculate din ziua când ați primit emailul nostru de confirmare a EXPEDIERII.

NU RECOMANDĂM expedițiile prin poștă, întrucât, în pofida unei ambalări riguroase, produsele pot ajunge la destinație sparte sau turtite. Pentru astfel de evenimente survenite în timpul transportului, nu ne putem asuma răspunderea, Poșta fiind instituția care trebuie să ofere despăgubiri.

FOARTE IMPORTANT: Dacă adresa din cartea de identitate nu corespunde cu adresa unde doriți livrarea, vă rugăm să menționați la adresa de livrare POST RESTANT Oficiul Poștal nr. ..., în funcție de oficiul de unde doriți să ridicați efectiv pachetul. În acest caz, nu veți primi aviz poștal, dar veți putea ridica pachetul în termen de 3-5 zile lucrătoare de la data confirmării automate a expedierii comenzii.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora pe viitor comenzi către clienții care nu ridică pachetele de la poștă.

 

 

4. Cum se face plata

Plata cash la livrare, prin RAMBURS
La preluarea coletului de la curier sau Poșta Română, se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere, suma fiind cea care vă este confirmată automat prin email după efectuarea comenzii pe site sau telefonic.

Plata prin ORDIN DE PLATĂ (virament bancar)
IMPORTANT: Înainte de a efectua plata, vă rugăm așteptați confirmarea din partea noastră că toate produsele din comanda dvs. sunt în stoc, precum și datele bancare necesare plății.

 

 

 

5. Reclamații și dreptul la renunțare

Toate reclamațiile referitoare la lipsuri ale coletului sau facturare greșită trebuie efectuate în termen de 3 zile calendaristice de la primirea coletului, la numărul de telefon sau la adresa de contact electronic a societății, precizate la secțiunea Contact. Nu ne asumăm responsabilitatea pentru reclamațiile primite peste această perioadă. Ne străduim să nu facem greșeli în alcătuirea coletelor, dar dacă totuși se întâmplă, facem tot posibilul să le reparăm urgent. Dacă se constată un lips din pachet, societatea va trimite produsul/produsele lipsă pe cheltuiala sa.

Conform legislației în vigoare, renunțarea la cumpărare este aplicabilă doar clienților persoane fizice. Produsele achiziționate la distanță se pot returna conform O.G. 130/2000. În calitate de consumator, aveți dreptul de a notifica în scris societatea despre faptul că doriți să renuntați la cumpărare, fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 10 zile lucrătoare de la primirea produsului/produselor. Produsele se pot returna numai în aceeași stare în care au fost recepționate, în ambalajul original, nedeteriorat, fără să prezinte lovituri sau alte semne de folosire necorespunzătoare și este necesar să nu fi folosit din produs. Produsele sigilate nu vor fi primite înapoi desigilate. Returnarea produselor se va face pe cheltuiala clientului. Societatea noastră va înapoia contravaloarea produselor în cel mult 30 de zile de la data denunțării în scris a contractului.

© Sideris Organic Shop - Magazin bio, cosmetice organice, produse naturale ecologice

Protectia Consumatorului: Tel. 0800-080999, Web: www.anpc.gov.ro

Addictsdesign SRL este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 22181.

Soluționarea litigiilor

Viziteaza magazinul Sideris Organic Shop pe ShopMania