cum cumpar si comand

Comanda și Livrarea

 

Comanda minimă este de 50 lei (exclusiv taxe de curierat/poștă).


1. Cum se plasează comanda

Pentru cumpărarea produselor de pe site-ul nostru, puteți apela la comanda online sau prin email la shop@sideris.ro.

Nu este necesar să vă creați un cont. Crearea unui cont este utilă dacă doriți să vă alcătuiți o listă de dorințe, să scrieți impresii despre produsele utilizate sau să finalizați mai rapid procesul de cumpărare.

 

IMPORTANT: Pentru că avem o gamă foarte bogată de produse, provenite de la mai mulți furnizori, nu toate sunt pe stoc în același timp. Dacă doriți mai multe produse, dar nu toate sunt disponibile, plasați comanda online cu cele disponibile și menționați-le și pe cele lipsă la rubrica de Comentarii la comandă. Noi vă vom anunța prin e-mail sau telefon când le primim și pe acestea din urmă, astfel încât să vă expediem toată comanda deodată.

Livrarea se face prin intermediul partenerului nostru, SC Saimara Bio SRL, al cărui afiliat suntem.

 

 

2. Cum Expediem

COMENZILE CU LIVRARE PRIN CURIER (RECOMANDATE) SE EXPEDIAZĂ în aceeași zi lucrătoare dacă au fost plasate pe site până la aproximativ orele 16.00 și dacă toate produsele sunt disponibile. Comenzile plasate după această oră se vor expedia prin curier în următoarea zi lucrătoare. Evident, dacă se întâmplă ca ridicarea pachetelor de către curier să se efectueze mai târziu, vom procesa și expedia și comenzile primite după orele 16.00. 
VEȚI PRIMI UN MAIL GENERAT AUTOMAT DE PROGRAM ÎN ZIUA CÂND EXPEDIEM COMANDA.

COMENZILE CU LIVRARE PRIN POȘTĂ SE EXPEDIAZĂ o dată pe săptămână. 
VEȚI PRIMI UN MAIL GENERAT AUTOMAT DE PROGRAM ÎN ZIUA CÂND EXPEDIEM COMANDA.
Pentru produse sensibile la căldură mare sau frig puternic, cum sunt apele florale, uleiurile puternic oxidative, produsele fabricate manual, precum și pentru produse ambalate în sticlă, recomandăm livrarea prin curier rapid. Nu putem fi făcuți răspunzători pentru turtiri/spargeri de recipiente sau degradarea calității produselor din cauza transportului cu poșta.

 

 

3. Termene și Costuri de Livrare

3.1. CURIER RAPID

Prin curier rapid în a 2-a zi lucrătoare de la confirmarea automată a comenzii, dacă toate produsele comandate sunt pe stoc. Dacă doriți livrare sâmbăta, vă rugăm să specificați acest lucru la secțiunea de Comentarii.

Tarife:

  • gratuit, dacă valoarea comenzii depășește 159 lei
  • 13 lei, dacă valoarea comenzii nu depășește 159 lei

Dacă ați comandat peste 159 lei, dar doriți totuși expedierea prin Poștă, specificați acest lucru la rubrica de Comentarii înainte de a finaliza comanda.

!!! Clienții din Timișoara trebuie să plaseze comanda online și au posibilitatea de a ridica produsele comandate de la magazinul nostru partener, Lady Bio, aflat pe str. V. Alecsandri, nr. 5.

IMPORTANT:
- Sideris Shop nu vă taxează pentru kilogramele suplimentare în cazul în care coletele depășesc greutatea de 1 kilogram!
- Dacă aveți anumite zile sau intervale orare preferate de livrare, vă rugăm să le treceți la câmpul Comentariul pentru această comandă, iar noi le vom menționa pe colet.
- Dacă la livrare coletul prezintă semne de lovire, turtire, umezeală sau alte urme care denotă o manipulare defectuoasă, solicitați agentului curier întocmirea unui proces-verbal în care să fie constatate pagubele generate la transport produselor din colet.

3.2. POȘTA ROMÂNĂ

Tarif: 18 lei, dacă valoarea comenzii este mai mică de 159 lei, gratuit dacă valoarea comenzii depășește suma de 159 lei.

Veți primi - atenție, nu întotdeauna! - un aviz că a sosit coletul la oficiul poștal de care aparține adresa de livrare introdusă și veți plăti pachetul la ridicarea lui de la acest oficiu postal. CHIAR DACĂ NU PRIMIȚI AVIZUL ÎN CUTIA POȘTALĂ, vă recomandăm să verificați la Oficiul Poștal primirea coletului în termen de 3-5 zile lucrătoare calculate din ziua când ați primit emailul nostru de confirmare a EXPEDIERII.

NU RECOMANDĂM expedițiile prin poștă, întrucât, în pofida unei ambalări riguroase, produsele pot ajunge la destinație sparte sau turtite. Pentru astfel de evenimente survenite în timpul transportului, nu ne putem asuma răspunderea, Poșta fiind instituția care trebuie să ofere despăgubiri.

FOARTE IMPORTANT: Dacă adresa din cartea de identitate nu corespunde cu adresa unde doriți livrarea, vă rugăm să menționați la adresa de livrare POST RESTANT Oficiul Poștal nr. ..., în funcție de oficiul de unde doriți să ridicați efectiv pachetul. În acest caz, nu veți primi aviz poștal, dar veți putea ridica pachetul în termen de 3-5 zile lucrătoare de la data confirmării automate a expedierii comenzii.

Ne rezervăm dreptul de a nu mai onora pe viitor comenzi către clienții care nu ridică pachetele de la poștă.

 

 

4. Cum se face plata

Plata cash la livrare, prin RAMBURS
La preluarea coletului de la curier sau Poșta Română, se achită contravaloarea produselor comandate, inclusiv taxele de expediere, suma fiind cea care vă este confirmată automat prin email după efectuarea comenzii pe site sau telefonic.

Plata prin ORDIN DE PLATĂ (virament bancar)
IMPORTANT: Înainte de a efectua plata, vă rugăm așteptați confirmarea din partea noastră că toate produsele din comanda dvs. sunt în stoc, precum și datele bancare necesare plății.

 

 

© Sideris Organic Shop - Magazin bio, cosmetice organice, produse naturale ecologice

Protectia Consumatorului: Tel. 0800-080999, Web: www.anpc.gov.ro

Addictsdesign SRL este inscris in Registrul de Evidenta a Prelucrarilor de Date cu Caracter Personal sub nr. 22181.

Soluționarea litigiilor